Blog - Banner

Ole Ivars - En Bit Ta Värmland

fredag 21 maj 2010

Lite nya grejer på gång

Ja, som rubriken lyder så är det lite nya grejer på gång. Både på virkfronten och här på bloggen. Har idag lagt in en länk till en YouTube-video med Ole Ivars med låten En Bit Ta Värmland. Goa gubbar är dom :). Och ja, ni MÅSTE lyssna! *elak* >=).

Har tänkt uppdatera den länken ovan en gång i veckan cirka och då med musik jag gillar som jag hoppas ni ialla fall lyssnar på dom första 10 sekunderna eller mer på =P.

Har nu igår och idag hållit på med mormorsrutor. Måste faktiskt säja att beskrivningen på mormorsrutor är väldigt ologisk enligt mej. Men aja, shit the same! =P. Har ialla fall lyckats få till några rutor och nu siktar jag typ på att göra nån typ av filt eller nåt sånt med dom.

Och så håller jag på med en filt till morsan. "Gud" vet när den blir färdigt *skratt*. Ja, det var väl jag hade att bjuda på för den här gången.

Bye!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den bästa viktig information är detta, att du måste försöka att göra mycket bra närmar sig för att hemlöshet kroppen och deras hjälpande hand. Jag är så inspirerad över att efter läsa denna nyttiga skrivit artiklar och dina åsikter också som är så attraktiv för göra något för dem som