Blog - Banner

Ole Ivars - En Bit Ta Värmland

söndag 4 april 2010

En liten uppdatering 4/4 2010

Tänkte jag skulle ta och skriva lite här idag. Håller på sen typ i fredags och virkar studentmössor. Inga stora ena, den största är väl typ 5cm eller nåt sånt. Tänkte jag skulle ta och fota dom sen när jag är klar med den sista. Har kört i färgerna rött, grönt och blått (innan jag började med den blåa så såg det ut som SuperMario Bros hade tagit över skrivbordet :O ).

Frågade en kompis vilken färg hon skulle vilja ha sin studentmössa i (frågade henne om hon ville ha en på 5cm men hon ville inte den tråkmånsen! Hoppas du läser det här :P) och hon svarade att den skulle vara rosa. Just typiskt att jag inte har nåt rosa garn. Darn it! Haha :P

Men vem vet? Kanske jag springer på nåt rosa garn och gör nåt av det. Vi får se ;)

Nä, nu tänker jag spela lite Wii. Vi ses!

(japp, jag är tråkig som inte har några bilder... ÄN! ;) )

Inga kommentarer: