Blog - Banner

Ole Ivars - En Bit Ta Värmland

lördag 17 april 2010

Beställningar!

Jag tar glatt emot beställningar om det är nåt ni vill ha. Kommer senare idag att lägga upp bilder på olika kreationer jag har gjort så som mössor, filtar, amigurumisar, fileter m.m. Har gjort så mycket att jag inte minns hälften av dom. Ska försöka få upp allt jag har gjort här på bloggen så ni kan få se. Här nere följer en ungefärlig prislista på saker jag virkar:

Amigurumisar
Varg 30:-
Kanin 40:-
Sköldpadda 30:-

Virkar många andra amigurumisar mot beställning så fråga gärna!

Accessoarer
Halsduk 1m 50:-
Mössa One Size 40:-
Halsvärmare 30:-
Studentmössa (stor) 50:-
Studentmössa (mellan) 40:-
Studentmössa (liten) 30:-

Precis som med amigurumisarna så virkar jag betydligt mer än det på listan så fråga gärna!

Övriga virkade saker
Husdjursfilt ca1m 70:-

Och precis som med dom andra listorna så virkar jag betydligt mer än det på listan så fråga gärna!


Listorna kommer fyllas på med tiden. Under tiden så får ni som läser en uppgift av mej: Fråga, fråga och fråga! Ingen fråga är för dum att ställas :)

Och under tiden ni funderar på frågor så tänker jag fortsätta på mitt storprojekt! ;)


Inga kommentarer: